مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 آذر 1401 ساعت 23:552022-12-02سياسي

تعلل در دفاع از دین جایز نیست/ در 2 هفته اخیر سیبل فضای مجازی بودم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مهران رجبی شامگاه جمعه در همایش تا پای جان برای ایران که برای بزرگداشت شهیدان آرمان علی وردی و روح الله عجمیان برگزار شد، - مهران رجبی با بیان این که تعلل در دفاع از دین جایز نیست، گفت: در دو هفته اخیر سیبل حملات فضای مجازی بوده ام.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مهران رجبی شامگاه جمعه در همایش تا پای جان برای ایران که برای بزرگداشت شهیدان آرمان علی وردی و روح الله عجمیان برگزار شد، اظهار کرد: مؤمن نباید از رحمت خداوند ناامید باشد، یاس و ناامیدی برای کافران است.

بازیگر سینما و تلویزیون گفت: زندگی مؤمنین فراز و نشیب زیاد دارد و نهایت سختی که دشمن می تواند به مؤمنان وارد کند شهادت است و هیچ مقامی بالاتر از شهادت نیست، پس مؤمنان دلیلی برای ترس و ناامیدی ندارند.

وی بیان کرد: فرصت زندگی کوتاه است و عمر ما با سرعت در حال تمام شدن است و در راه دفاع از دین حتی به اندازه یک چشم بر هم زدن هم نباید غفلت نکنیم.

رجبی گفت: در دو ماه اخیر سیبل فضای مجازی بودم و بیشترین هجمه ها به سمت من بود، ولی همین که در جبهه مقابل اغتشاشگران قرار گرفته ام، افتخار می کنم.

بازیگر سینما و تلویزیون تاکید کرد: جهاد تبیین مختص مسئولان نیست و همه به فراخور موقعیت و شغلی که دارند باید وارد میدان شوند و روشنگری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعلل در دفاع از دین جایز نیست/ در 2 هفته اخیر سیبل فضای مجازی بودم

تعلل در دفاع از دین جایز نیست/ در 2 هفته اخیر سیبل فضای مجازی بودم