مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 آذر 1401 ساعت 21:052022-12-02سياسي

« میرزای زمان خویشتن باش»


شیخان با بیان اینکه میرزا کوچک خان با داشتن اندیشه ای که اسلام و ایران را به معامله با بیگانگان نفروخت، نوشت: او هیچگاه کشورش را پاره پاره و در اشغال بیگانگان نخواست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس محمد مجاور شیخان در یادداشتی تحت عنوان میرزای زمان خویشتن باش نوشت: تاریخ پر فراز و نشیب این مرز و بوم، در طی اعصار و قرون گذشته، مشحون از مردان و زنان افتخارآفرینی است که برگ های زرینی از حماسه و ایثار و قهرمانی را در صحیفه غرور انگیز ایران سرافراز، به یادگار نهاده اند، تا انقلاب شکوهمند اسلامی که به فرموده امام راحل(ره) انفجار نور بود حاصل شود، انقلابی که تلاش های همه مجاهدان دین باور گذشته را پاسداری نموده و به منصه ظهور رساند، تا زمینه ای باشد برای اثبات صداقت و پایمردی مهدی باوران و منتظران ظهور آن منجی کل (ارواحنا فداه و عجل الله تعالی فرجه الشریف).

میرزا شهید، یکی از آن تابلو های درخشان ایثار و مجاهدت در راه خداست.

او علی رغم آنچه که به آن مشهور شد یعنی کوچک جنگلی ، بزرگ مردی بود که در سپهر این کشور، ستاره های فروزان آرمان خواهی و وطن دوستی را برافروخت.

شاید اگر بخواهیم کل زندگانی این فرزند برومند ایران عزیز را در یک نگاه ببینیم باید او را در سه کلمه خلاصه کنیم: دینداری، وطن خواهی و مردم باوری.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

« میرزای زمان خویشتن باش»

« میرزای زمان خویشتن باش»