مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 آذر 1401 ساعت 14:552022-12-02سياسي

با نظارت اثرگذار آرامش را بر بازار حاکم کنید


قیمت اقلام مصرفی مردم روز به روز افزایش می یابد و نظارت اثرگذاری بر بازار حاکم نیست و شاهد نقش دلالان در بی ثباتی اقتصادی کشور هستیم که مردم را بسیار رنج می دهد و باید برخورد قاطع دستگاه قضا را ببینیم تا آرامش بر بازار حاکم شود.

- آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های نماز جمعه شهر رشت، با گرامیداشت سالروز شهادت سردار جنگل، از میرزا کوچک خان جنگلی به عنوان یک روحانی مبارز و آزاده یاد کرد و گفت: شهید میرزا کوچک علیه استبداد داخلی و استعمار خارجی قیام کرد و حماسه تاریخی مقاومت را آفرید.

وی با بیان اینکه بعد از شهادت میرزا کوچک، ارزش و جایگاه او در بین مردم مشخص شد، افزود: خوشبختامه بعد از 100 سال کنگره ملی و بین المللی میرزا کوچک جنگلی را برگزار کردیم تا مردم ایران و همه آزادیخواهان جهان با الگوهای ناب مقاومت در برابر استکبار آشنا شوند.

امام جمعه رشت در ادامه به دیدار جمعی از بسیجیان با رهبر انقلاب اشاره کرد و گفت: بسیج و بسیجی در اوج فرهنگ ایثار و از خود گذشتگی و جهاد و شهادت هستند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به حوادث اخیر و نقش واضح دشمنان جمهوری اسلامی در هدایت اغتشاشات، اضافه کرد: برخی همچنان رفع مشکلات کشور را در برقراری رابطه با آمریکا می دانند، اما این آمریکایی ها هستند که به عهد و پیمان پایبندی ندارند و به تعهدات خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با نظارت اثرگذار آرامش را بر بازار حاکم کنید

با نظارت اثرگذار آرامش را بر بازار حاکم کنید