مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 آذر 1401 ساعت 13:552022-12-02سياسي

عشایر وفاداری خود را به نظام اثبات کرده اند


عشایر در طول تاریخ انقلاب وفاداری و پایبندی خود را به نظام در عرصه های مهم اقتصادی، فرهنگی و سیاسی به اثبات رسانده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد جعفرزاده در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر اصلاندوز اظهار کرد: شجاعت، صفا، پاکی، غیرت، رشادت، دینداری و تعهد در میان عشایر مثال زدنی است.

وی با تاکید بر این که عشایر دین بزرگی بر گردن همه دارند، خاطرنشان کرد: عشایر در تمام مقاطع تاریخی این انقلاب نقش خودشان را به نحو احسن ادا کرده اند.

امام جمعه اصلاندوز ادامه داد: وقتی که در دوران تحریم های ظالمانه قرار گرفته ایم عشایر نشان داد در این جنگ اقتصادی نیز می تواند خوش بدرخشد و اقتصاد درون زا و مقاومتی را در مقام عمل معنا کند.

جعفرزاده بیان کرد: وظیفه همه مسئولان است که در رابطه با حل مسائل و دغدغه های عشایر غیور کمر به همت ببندند و عملاً وارد این میدان شوند.

وی عشایر را ذخایر نظام ولایی و انقلاب دانست و تصریح کرد: توصیه اکید ما به مسئولان این است که تا می توانید در خدمت عشایر با غیرت و همیشه در صحنه باشید.

خطیب جمعه اصلاندوز اضافه کرد: همایش، سمینار و برگزاری اجلاس دردی از عشایر دوا نمی کند چرا که مشکل عشایر با این مراسم های شما حل نمی شود و مسئولان باید تلاش کنند تا به داد عشایر برسند و اجازه از بین رفتن فرهنگ عشایر را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عشایر وفاداری خود را به نظام اثبات کرده اند

عشایر وفاداری خود را به نظام اثبات کرده اند