مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 آذر 1401 ساعت 12:102022-12-02سياسي

اختصاص 750 میلیارد تومان برای فرهنگ و هنر استان ها


در بودجه سال 1401 حدود 750 میلیارد تومان اعتبار با موضوع حمایت و تقویت از جریان های فرهنگی و هنری در اختیار استان های کشور قرار داده شد.

- ایسنا/اصفهان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در بودجه سال 1401 حدود 750 میلیارد تومان اعتبار با موضوع حمایت و تقویت از جریان های فرهنگی و هنری در اختیار استان های کشور قرار داده شد.

محمدمهدی اسماعیلی صبح امروز (11 آذرماه) در حاشیه بازدید از پروژه های نیمه تمام فرهنگی شهرستان اردستان در استان اصفهان، اظهار کرد: ما امروز در سفر به اردستان چند برنامه کاری داشتیم که مهم ترین آن شرکت در همایش بزرگداشت آیت الله مدرس است که از افتخارات این شهرستان به شمار می رود.

وی با اشاره به بازدید از دو مکان نیمه تمام فرهنگی شهرستان اردستان، افزود: سال های زیادی از فعالیت عمرانی این دو مکان فرهنگی گذشته است که در این بازدیدها دستورات و پیگیری های لازم برای تکمیل این دو مجموعه فرهنگی صورت گرفت؛ ضمن اینکه برای تکمیل پروژه های نیمه تمام فرهنگی اردستان حدود 30 میلیارد تومان اعتبار نیاز است که این مقدار اعتبار با همراهی مسئولان شهرستان تأمین و دو مجموعه تکمیل و تجهیز و در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص وضعیت بودجه های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز گفت: بودجه سال 1401 نسبت به سال 1400 در موض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 750 میلیارد تومان برای فرهنگ و هنر استان ها

اختصاص 750 میلیارد تومان برای فرهنگ و هنر استان ها