مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 آذر 1401 ساعت 23:052022-12-01اقتصادي

جرایم سالیان گذشته اصناف و کسبه منطقه سیستان بخشیده شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، احسان خاندوزی در شورای اداری منطقه سیستان اظهار داشت: در خصوص استقرار ایکس ری در مرز میلک که یکی از خواسته های فعالان اقتصادی است، - وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: جرایم سالیان گذشته اصناف و کسبه منطقه سیستان مورد بخشودگی قرار گرفت و مالیات های امسال نیز با توجه به ظرفیت ماده 165 قانون مالیات از حداکثر تخفیف برخوردار خواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، احسان خاندوزی در شورای اداری منطقه سیستان اظهار داشت: در خصوص استقرار ایکس ری در مرز میلک که یکی از خواسته های فعالان اقتصادی است، موضوع تسریع می شود.

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: جرایم سالیان گذشته اصناف و کسبه منطقه سیستان مورد بخشودگی قرار گرفت و مالیات های امسال نیز با توجه به ظرفیت ماده 165 قانون مالیات از حداکثر تخفیف برخوردار خواهند شد.

وزیر اقتصاد و دارایی تصریح کرد: در رابطه با رفع تعهد ارزی پیله وران نیز اقدام خواهد شد؛ با توجه به خشکسالی هایی که تنگنای جدی برای کشاورزان و دامداران داشته پیگیری بانک کشاورزی برای اخذ معوقات تا پایان سال متوقف خواهد شد.

خاندوزی خاطر نشان کرد: با توجه به تصویب منطقه آزاد سیستان از سوی دولت هر زمان طرح تفصیلی و جامع آن آماده شود شود دبیر خانه مناطق آزاد موظف به تحقق آن خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جرایم سالیان گذشته اصناف و کسبه منطقه سیستان بخشیده شد

جرایم سالیان گذشته اصناف و کسبه منطقه سیستان بخشیده شد