مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 آذر 1401 ساعت 22:502022-12-01ورزشي

احداث کمپ تیم ملی جودو در شهرستان بهار ویژه پیگیری می شود


با توجه به درخواست فرماندار شهرستان بهار احداث کمپ تیم ملی جودو در این شهرستان به طور ویژه پیگیری خواهد شد.

- ایسنا/همدان رییس فدراسیون جودو گفت: با توجه به درخواست فرماندار شهرستان بهار احداث کمپ تیم ملی جودو در این شهرستان به طور ویژه پیگیری خواهد شد.

آرش میراسماعیلی پنجشنبه 10 آذرماه در مراسم یادواره 113 شهید والامقام ورزشکار و ششمین جشنواره جودو شهرستان بهار، اظهار کرد: شرایط ورزش جودو در استان همدان مطلوب بوده و در این استان در رده سنی پایه اقدام های موثری را شاهد هستیم.

وی از استان همدان و شهرستان بهار به عنوان یکی از فعال ترین هیات ها در کشور نام برد و افزود: حضور قهرمانان و اساتید بزرگ و مطرح نظیر فتح الله فریدی وثوق و برادران کریمی ناصر در بهار نشان از جایگاه والای این شهرستان در کشور دارد و انتظار تداوم این مسیر موفق هستیم.

میراسماعیلی خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت ها و استعدادهایی که استان همدان و شهرستان بهار دارد، مسابقات کشوری را به همدان خواهیم آورد و به زودی مسابقات نوجوانان و نونهالان بانوان کشور به میزبانی استان همدان و در صورت امکان در شهرستان بهار برگزار خواهد شد.

وی در ادامه درباره اتفاقات اخیر کشور گفت: خواندن سرود هر کشوری برای مردمش شور و حال خاص خودش را دارد، حالا اگر کسی سرود کشورش را زمزمه نکن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث کمپ تیم ملی جودو در شهرستان بهار ویژه پیگیری می شود

احداث کمپ تیم ملی جودو در شهرستان بهار ویژه پیگیری می شود