مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 آذر 1401 ساعت 18:502022-12-01سياسي

هویت ایرانی با روحانیت گره خورده/جهاد تبیین دفاع درمقابل باطل است


مدیر حوزه های علمیه کشور با بیان اینکه هویت ایران با روحانیت گره خورده است، گفت: امروز همه بدانند که حوزه های علمیه در کنار مردم هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله علیرضا اعرافی بعد از ظهر پنجشنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیر حوزه علمیه فارس در حرم شاهچراغ (ع) گفت: روحانیت هر چه دارد از مردم دارد و این قشر هم برای مردم و هم قدردان آن هاست.

وی با اشاره به فتنه های اخیر در کشور گفت: وقوع چنین حوادثی در جامعه وظایف ما را سنگین تر از قبل کرده است.

آیت الله اعرافی افزود: امروز شکوه های باطل به میدان آمده و عقاید گوناگون انحرافی همه ظرفیت های مارا هدف گرفته است و همین موضوع می طلبد با فکر، اخلاق و تمام ظرفیت های موجود ماهم پای کار بیاییم تا نقشه های دشمن نقش بر آب شود.

وی گفت: روحانیون و طلاب در طول تاریخ همواره پای انقلاب اسلامی و آرمان های آن ایستاده اند و بارها نشان داده اند که در این راه از هیچ گونه خطر و شهادت و سختی نمی ترسند.

مدیر حوزه های علمیه کشور افزود: این شجره نورانی بیش از هزار سال است که گوشه های زندان، تبعید، ملامت و طعنه را تحمل کرده و سختی ها را به جان خریده و امروزهم ملت ایران بداند روحانیت اسلام و حوزه های علمیه با مردم و درکنار مردم هستند و برای دفاع از ایران اسلامی و ارزش های الهی در کنار ان ها ایستاده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هویت ایرانی با روحانیت گره خورده/جهاد تبیین دفاع درمقابل باطل است

هویت ایرانی با روحانیت گره خورده/جهاد تبیین دفاع درمقابل باطل است