مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 آذر 1401 ساعت 14:052022-12-01پزشكي

تعداد پرستاران با تعداد بیماران در کرمانشاه تناسب ندارد


مدیر دفتر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به اینکه برای هر 100 هزار بیمار تنها 192 پرستار وجود دارد، گفت: تعداد پرستاران با تعداد بیماران در کرمانشاه تناسب ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا پورمیرزا ظهر پنجشنبه به مناسبت هفته پرستار در مراسم تجلیل از پرستاران نمونه که با حضور مسئولان بیمارستانی و جمعی از پرستاران در سالن اجتماعات دانشکده پزشکی کرمانشاه، برگزار شد، اظهار کرد: در استان کرمانشاه تعداد 18 بیمارستان دانشگاهی، 2 بیمارستان تأمین اجتماعی، سه بیمارستان نظامی و سه بیمارستان خصوصی ارائه خدمات می دهند.

وی با اشاره به کمبود بیمارستان های خصوصی در استان کرمانشاه، افزود: با توجه به بافت جمعیتی استان کرمانشاه این تعداد بیمارستان های خصوصی در مقایسه با سایر استان ها بسیار پایین بوده و این امر سبب شده بسیاری از بیماران نیازمند به مراقبت های ویژه در بیمارستان های دانشگاهی مورد درمان قرار گیرند.

مدیر دفتر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: در حال حاضر تعداد سه هزار و 315 پرستار در بیمارستان های دانشگاهی استان کرمانشاه مشغول هستند که علاوه بر آن 350 نفر در بخش بیهوشی، 360 نفر در اتاق عمل و 450 نفر نیز کمک پرستار در گروه پرستاری استان کرمانشاه ارائه خدمات می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد پرستاران با تعداد بیماران در کرمانشاه تناسب ندارد

تعداد پرستاران با تعداد بیماران در کرمانشاه تناسب ندارد