مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 آذر 1401 ساعت 14:002022-12-01سياسي

بسیج شکل گرفته تا اهل ایمان را برای مبارزه علیه شرک تربیت کند


حسین حمیدی، دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران، - دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی اصفهان گفت: اساس بسیج بر این هدف شکل گرفته تا اهل ایمان را برای مبارزه علیه شرک تربیت و آماده کند.

حسین حمیدی، دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران، نظامی مقدس و برآمده از شریعت مقدس اسلام با زعامت، ولی فقیه عادل و تکیه برا آرا و مقبولیت مردمی است که این دو عنصر ذیل مقوله مردم سالای دینی تبیین می شود.

حمیدی با اشاره به اینکه بسیج شجره طیبه ای است که امام خمینی (ره) آن را در آذر 58 بری دفاع از دستاورد های انقلاب اسلامی بنانهاد، گفت: بسیج از همان ابتدای فعالیت به تعبیر خمینی مدرسه عشق شد و تمام مجاهدین راه خدا پیمان نامه آن را با خون خود امضا کردند.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی اصفهان بیان کرد: خط سیر مکتب بسیج امتداد خط سرخ سرور و سالار شهیدان امام حسین است که می فرماید مرگ با عزت بر زندگی با ذلت ترجیح دارد.

وی با اشاره به کمبود های نظامی کشورمان در دوران دفاع مقدس، تلاش های شهید تهرانی مقدم را برای ارتقای توان نظامی کشور ستودنی دانست و گفت: در زمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج شکل گرفته تا اهل ایمان را برای مبارزه علیه شرک تربیت کند

بسیج شکل گرفته تا اهل ایمان را برای مبارزه علیه شرک تربیت کند