مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 آذر 1401 ساعت 12:052022-12-01سياسي

یکی از عوامل شکست نهضت میرزا نفوذی ها بودند


نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه یکی از عوامل شکست نهضت میرزا نفوذی ها بودند، گفت: تمامی قیام های دینی با آثار سخت و زیانبار نفوذی ها مواجه هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله رسول فلاحتی ظهر پنج شنبه در کنگره بین المللی شهید میرزا کوچک جنگلی در تالار مرکزی رشت با بیان اینکه نفوذ یکی از عوامل به چالش کشاندن نهضت ها و حرکت های دینی است، اظهار کرد: تمامی قیام های دینی با آثار سخت و زیانبار نفوذی ها مواجه هستند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه نهضت های دینی با نظام سلطه مبارزه می کنند و همین موضوع باعث می شود که سلطه طلبان به سمت ایجاد نفوذی بروند افزود: اگر قدرت های سلطه نفوذی نسازند افرادی که در داخل نهضت حضور دارند حرکتی می کنند که در مسیر سلطه جویانه است.

وی با بیان اینکه انسان هایی که در نهضت های دینی حضور دارند باید مطیع رهبر و بصیر باشند گفت: نفوذی ها با وجود بهره بردن از مواهب قیام دینی، به ارزش های آن خیانت می کنند و تاریخ از این موارد زیاد دارد.

آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی نیز از حضور نفودی ها مستثنی نیست تصریح کرد: بعد از انقلاب، نفوذی ها در بدنه نظام ایجاد شدند و فتنه 88 نماد اظهر حضور نفوذی ها در نظام بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکی از عوامل شکست نهضت میرزا نفوذی ها بودند

یکی از عوامل شکست نهضت میرزا نفوذی ها بودند