مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 آذر 1401 ساعت 11:352022-12-01سياسي

میرزا کوچک مرکز ثقل محور مقاومت آزادیخواهان جهان است


مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان، با بیان اینکه 110 سال قبل آزادیخواهانی از سراسر جهان به میرزا پیوستند، گفت: میرزا همچنان می تواند مرکز ثقل محور مقاومت و آزادیخواهان جهان باشد.

- رضا ثقتی در کنگره بین المللی شهید میرزا کوچک جنگلی که در تالار مرکزی رشت برگزار شد، از میرزا کوچک به عنوان یکی از چهره های ناب و بی بدیل هویت ساز عصر معاصر یاد کرد و گفت: در راستای این کنگره سه اجلاسیه ملی و 17 اجلاسیه استانی برگزار شد که هر کدام یک هدف و یک رویکرد را دنبال می کند.

وی اجلاسیه پایانی کنگره را در وطن و زادگاه این سردار عزیز را ارزشمند دانست و افزود: میرزا کوچک یک روحانی فقیه و مجتهد بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به قول وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر معرفی شخصیت های نادری که در اطلس فرهنگی ایران اسلامی مغفول مانده اند، بیان کرد: در ذیل ستاد کنگره شهید میرزا کوچک 11 کمیته فعال تشکیل شد و عهد بستیم که اجازه ندهیم نام میرزا فقط در جغرافیای گیلان محفوظ و محصور بماند و باید نام پرآوازه میرزا را در اطلس ایران و در سطح بین الملل برافراشته کنیم.

دبیر کنگره بین المللی میرزا کوچک با بیان اینکه 110 سال قبل آزادیخواهانی از سراسر جهان به میرزا پیوستند، گفت: میرزا همچنان می تواند مرکز ثقل محور مقاومت و آزادیخواهان جهان باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میرزا کوچک مرکز ثقل محور مقاومت آزادیخواهان جهان است

میرزا کوچک مرکز ثقل محور مقاومت آزادیخواهان جهان است