مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 آذر 1401 ساعت 11:052022-12-01سياسي

اساتید و اندیشمندان واقعیت های مبارزه میرزا کوچک را بیان کنند


استاندار گیلان با بیان اینکه اساتید و اندیشمندان واقعیت های مبارزه میرزا کوچک را بیان کنند، گفت: باید از فرصت ایجاد شده برای معرفی شخصیت شهید میرزا کوچک استفاده کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمیرزا کوچک و رییسعلی دلواری را از شهدای پیرو فرهنگ بسیجی معرفی کردند و ما نیز به وجود چنین بزرگانی افتخار می کنیم.

رییس کنگره بین المللی میرزا کوچک جنگلی با اشاره به اینکه مظلومیت میرزا کوچک در حال فراموشی بود و برخی در حال تحریف شخصیت وی بودند، افزود: این در حالی است که میرزا کوچک متعلق به همه مردم و شاخص های قیام وی کاملاً مشخص است که مهمترین بخش آن اسلام خواهی وی است.

وی با بیان اینکه میرزا کوچک پرچم مبارزه را در گیلان بلند می کند، بیان کرد: وی هیچ وقت بحث تجزیه طلبی را دنبال نکرد بلکه در حد توان خود مبارزه را در استان گیلان آغاز کرد.

عباسی با اشاره به اینکه میرزا کوچک خان مسلمان و معتقد، عدالتخواه، آزادیخواه، استقلال طلب و خواهان حفظ تمامیت ارضی بود، افزود: ویژگی های قیام میرزا باید به نسل حال و آینده منتقل شود.

استاندار گیلان با بیان اینکه وظیفه اساتید و اندیشمندان این است واقعیت های مبارزه میرزا کوچک را نمایان کنند، گفت: باید از فرصت ایجاد شده برای معرفی شخصیت شهید میرزا کوچک استفاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اساتید و اندیشمندان واقعیت های مبارزه میرزا کوچک را بیان کنند

اساتید و اندیشمندان واقعیت های مبارزه میرزا کوچک را بیان کنند