مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 آذر 1401 ساعت 08:052022-12-01اجتماعي

رنگین کمان برگ های انجیلی النگدره/ پاییز گرگان مهجور است


جاذبه های گردشگری گرگان منحصر به فصل خاصی نیست اما یکی از اصلی ترین مناطق گردشگری این شهر، پارک النگدره است که جذابیت بصری و سیمای کم نظیرش در پاییز هر رهگذری را افسون خود می کند.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها: شاید بیشتر ایرانی ها، گرگان را با نهارخوران و روستای ییلاقی زیارت بشناسند و یا حتی برخی از آثار تاریخی مرکز استان گلستان را در یاد داشته باشند اما النگدره به عنوان یکی از زیباترین جاذبه های شهر بوده که می تواند به کانونی برای جذب هزاران گردشگر و مسافر داخلی و حتی خارجی تبدیل شود.

النگدره با مساحت حدود 185 هکتار در مسیر جاده ناهارخوران واقع شده و یکی از هفت منطقه نمونه گردشگری کشور است؛ امکان دسترسی آسان به این پارک در زمانی بسیار کوتاه، النگدره را به جایی دنج و مصفا برای گرگانی ها تبدیل کرده است.

با افزایش جمعیت و وسعت گرگان از حدود 15 سال قبل، شهر و النگدره به هم متصل شدند و این منطقه در حال حاضر مسیری برای پیاده روی و تفریح مردم است.

النگدره جاذبه های چهارفصل بسیاری دارد اما آن چیزی که النگدره را نسبت به سایر مناطق جنگلی گرگان و حتی استان گلستان متمایز می کند درختان انجیلی با زیبایی های بی نظیرش در فصل پاییز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رنگین کمان برگ های انجیلی النگدره/ پاییز گرگان مهجور است

رنگین کمان برگ های انجیلی النگدره/ پاییز گرگان مهجور است