مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 19:502022-11-30سياسي

پیام تسلیت فرمانده سپاه کربلا درپی شهادت بسیجی مدافع امنیت


فرمانده سپاه کربلا شهادت بسیجی مدافع امنیت « شهید احمد صالحی» از سربازان گمنام حضرت امام زمان (عج) را به مردم شهید پرور ایران و مازندران تسلیت و تهنیت گفت.

- ساری- فرمانده سپاه کربلا شهادت بسیجی مدافع امنیت شهید احمد صالحی از سربازان گمنام حضرت امام زمان (عج) را به مردم شهید پرور ایران و مازندران تسلیت و تهنیت گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار سیاوش مسلمی در پیامی به مناسبت شهادت بسیجی مدافع امنیت شهید احمد صالحی از سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات، این ضایعه را به مردم ایران به ویژه مردم شهید پرور و ولایتمدار مازندران و شهرستان ساری تسلیت گفت و افزود: شهید صالحی روز گذشته در حین مأموریت تعقیب و گریز و مقابله با یک تیم تروریستی تکفیری که قصد برهم زدن امنیت کشور را داشتند در حوالی شهرستان زاهدان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

این جهادگر بسیجی دهه هفتادی که عضو گروه جهادی شهید امنیت مصطفی نوروزی نیز بود، برای دفاع از مرزهای کشور و مقابله با اشرار، جان خویش را نثار امنیت مردم و ایران اسلامی کرد.

اینجانب علو درجات و همنشینی با سیدالشهدا حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را برای شهید عزیز و صبر زینبی را برای خانواده و بازماندگان آن شهید بزرگوار از خدای متعال مسئلت دارم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت فرمانده سپاه کربلا درپی شهادت بسیجی مدافع امنیت

پیام تسلیت فرمانده سپاه کربلا درپی شهادت بسیجی مدافع امنیت