مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 19:302022-11-30سياسي

طرح کاروان نیکوکاری برای روستاهای هدف استان سمنان در حال اجرا است


مدیرکل منابع طبیعی استان سمنان از اجرای طرح کاروان نیکوکاری برای روستاهای هدف استان خبر داد و گفت: این اقدام در راستای حفظ و احیاء منابع طبیعی انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جعفر مرادی حقیقی عصر چهارشنبه در جلسه حفظ و احیا منابع طبیعی به میزبانی اداره کل منابع طبیعی سمنان ضمن بیان اینکه کاروان نیکوکاری برای روستاهای هدف استان سمنان در حال اجرا است، ابراز داشت: این طرح به مدت یک سال اجرایی می شود.

وی با بیان اینکه رویکرد این طرح اجتماع محور و تسهیلگری در راستای حفظ، احیا و توسعه منابع طبیعی است، افزود: با توجه به وسیع بودن عرصه منابع طبیعی و کمبود نیرو در بخش حفاظتی این اقدام تقویت مشارکت مردم را در احیا منابع طبیعی به دنبال دارد.

مدیرکل منابع طبیعی استان سمنان با بیان اینکه این طرح هم اکنون برای روستاهای قاطول، کرند و فرور گرمسار با جدیت بیشتری در حال انجام است، ابراز داشت: ترویج فرهنگ منابع طبیعی بین آحاد جامعه، ظرفیت سازی و توان افزایی جوامع محلی در این طرح دنبال می شود.

مرادی حقیقی با بیان اینکه آموزش کلید اصلی حفظ و حراست از منابع طبیعی است، تصریح کرد: علاوه بر جوامع محلی کودکان نیز به عنوان آینده سازان فردا در تکمیل این فرایند می توانند مؤثر باشند که در حاشیه بازدید دانش آموزان مقطع ابتدایی از نهالستان شهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح کاروان نیکوکاری برای روستاهای هدف استان سمنان در حال اجرا است

طرح کاروان نیکوکاری برای روستاهای هدف استان سمنان در حال اجرا است