مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 15:302022-11-30ورزشي

کمک 100 میلیارد تومانی بخش خصوصی به ورزش خوزستان


مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با بیان این که مقرر شد 9 پروژه ورزشی استان از طریق ماده 27 به بخش خصوصی واگذار شود، گفت: از این طریق به طور مستقیم برای 50 نفر ایجاد اشتغال خواهد شد و 100 میلیارد تومان نیز از طریق بخش خصوصی به ورزش خوزستان کمک می شود.

- حمید بنی تمیم در آیین تجلیل از قهرمانان خوزستانی در رقابت های آسیایی و جهانی که امروز 9 آذر در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه استان خوزستان همیشه پرچم دار افتخارآفرینی در میادین مختلف همچون المپیک، آسیایی، جهانی و بین المللی بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با قدردانی از زحمات تلاش های ورزشکاران و جامعه ورزش استان، گفت: ما در این مراسم تنها از مدال آوران آسیایی و جهانی در سال 1400 و هشت ماه ابتدایی سال 1401 قدردانی می کنیم و طبیعتاً تعداد قهرمانان استان در میادین بین المللی بسیار بیشتر از نفراتی است که در این مراسم شاهد حضور آنها هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان عنوان کرد: در آیین امروز از 83 ورزشکار در20 رشته ورزشی تقدیر شد؛ خوشبختانه مدال آوری خوزستان در مسابقات جهانی در هشت ماه ابتدایی سال 1401 نسبت به سال 1400، 26 درصد افزایش داشته است که این مهم حاصل زحمات ورزشکاران به ویژه مربیان زحمت کش استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 100 میلیارد تومانی بخش خصوصی به ورزش خوزستان

کمک 100 میلیارد تومانی بخش خصوصی به ورزش خوزستان