مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 15:152022-11-30فرهنگي

تایید اصالت نقاشی جنجالی خالق «دختری با گوشواره مروارید»


مسوولان «موزه ملی آمستردام» که قصد دارند نمایشگاه بزرگی از آثار «ورمیر» را برگزار کنند، صحت سه تابلو نقاشی منسوب به این هنرمند از جمله یک نقاشی بحث برانگیز را تایید کردند.

- تایید اصالت نقاشی جنجالی خالق دختری با گوشواره مروارید مسوولان موزه ملی آمستردام که قصد دارند نمایشگاه بزرگی از آثار ورمیر را برگزار کنند، صحت سه تابلو نقاشی منسوب به این هنرمند از جمله یک نقاشی بحث برانگیز را تایید کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از آرت نیوزپیپر، مسوولان موزه ملی آمستردام که سال آینده نمایشگاه بزرگی از آثار یوهانس ورمیر ، نقاش هلندی و خالق نقاشی مشهور دختری با گوشواره مروارید را برگزار خواهند کرد، تعداد نقاشی اصل که از این هنرمند برای نمایشگاه جمع آوری کرده اند را 28 مورد اعلام کردند.

مسوولان این موزه سه تابلو نقاشی دیگر را به فهرست کوچک آثار به جای مانده از ورمیر اضافه کردند.

نکته غافل گیرکننده درباره مسئله، تایید اصالت تابلو نقاشی دختری با فلوت است که در گالری ملی واشنگتن نگهداری می شود و در هفتم اکتبر کارشناسان گالری ملی هنر واشینگتن پس از تحقیقات مفصل اعلام کردند، تابلو نقاشی دختر و فلوت توسط یوهانس ورمیر نقاشی نشده است و به عنوان یک اثر جعلی در گالری ملی هنر واشنگتن نگهداری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تایید اصالت نقاشی جنجالی خالق «دختری با گوشواره مروارید»

تایید اصالت نقاشی جنجالی خالق «دختری با گوشواره مروارید»