مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 12:552022-11-30ورزشي

اعضای جدید باشگاه پنج تایی ها در جام جهانی 2022


آندرس گواردادوی مکزیکی، لیونل مسی آرژانتینی و کریستیانو رونالدوی پرتغالی در جام جهانی 2022 قطر عضو باشگاه پنج تایی ها شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته پایگاه فیفا پرو ، آندرس گواردادو، هافبک کهنه کار تیم ملی فوتبال مکزیک به همراه لیونل مسی، ستاره آرژانتینی پاری سن ژرمن و کریستیانو رونالدوی پرتغالی با بازی در جام جهانی 2022 قطر، با دستیابی به رکورد شرکت در پنج تورنمنت جام جهانی تاریخ ساز شدند.

این سه بازیکن از زمانی که در سال 2006 شرکت در بازی های جام جهانی را استارت زدند در همه دوره های رقابت های جام جهانی تا کنون شرکت کرده اند.

هم چنین رونالدو روز پنج شنبه گذشته با گلی که از روی نقطه پنالتی در بازی مقابل غنا به ثمر رساند تبدیل به اولین بازیکنی شد که در پنج دوره جام جهانی تجربه گلزنی داشته است.

پیش از این 3 بازیکن، آنتونیو کارباخال مکزیکی، لوتار ماتئوس آلمانی و رافائل مارکز مکزیکی اعضای باشگاه پنج تایی ها بودند.

هم چنین گیلرمو اوچوآ، دروازه بان مکزیک نیز هم چون جیانلوییجی بوفون ایتالیایی، برای پنج دوره جام جهانی به عنوان اعضای تیم های ملی کشورهای شان اعزام شده اند.

اوچوآ با وجود اعزام به جام های جهانی 2006 و2010 اولین بازی خود در تورنمنت جام جهانی را در بازی های سال 2014 برزیل تجربه کرد و حالا در جام جهانی 2022 نیز سومین بار است که د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای جدید باشگاه پنج تایی ها در جام جهانی 2022

اعضای جدید باشگاه پنج تایی ها در جام جهانی 2022