مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 10:352022-11-30سياسي

آمریکا در افغانستان بسیاری از ثروت های این کشور را به یغما برد


دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی تأکید کرد: با تولید اندیشه تمدن اسلامی باید به فکر ایجاد اتحادیه کشورهای اسلامی باشیم تا بتوانیم غده سرطانی اسراییل را از بدنه امت اسلام دور کنیم .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حمید شهریاری دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی طی سخنانی در همایش بین المللی مع فلسطین که همزمان با روز جهانی همبستگی با مردم فلسطین، به صورت وبیناری برگزار شد، اظهار داشت: آنچه امروز در جهان اسلام رخ می دهد به خاطر دو مشکل بزرگ است؛ یکی استکبار که در بعد نظری تبلیغ ارزشهای لیبرالی را دنبال می کند و ارجاعی به ارزشهای دینی ندارد و به خود اجازه نقض حدود الهی را می دهد و در بعد عملی به دنبال کسب منافع خود و به یغما بردن ثروت مستضعفین است.

وی اضافه کرد: آمریکا با حضور ده ساله خود در افغانستان، معادن و بسیاری از ثروت های این کشور را به یغما برد و منافع خود را دنبال کرد و این کشور را با باری از مشکلات اقتصادی، فرهنگی و …رها کرد و رفت.

حجت الاسلام شهریاری گفت: دیگر مشکل جهان اسلام، غده سرطانی اسراییل است که علیه اسلام و مسلمین شمشیر کشیده؛ مسلمانان را از دیار خود بیرون کرده و اجازه انجام مناسک را به آنها نمی دهد و مشکلات بسیار زیادی را برای مردم فلسطین ایجاد کرده و غاصب قدس شریف است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا در افغانستان بسیاری از ثروت های این کشور را به یغما برد

آمریکا در افغانستان بسیاری از ثروت های این کشور را به یغما برد