مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 20:452022-11-29سياسي

شهید فخری زاده نماد اقتدار و عزت ایران اسلامی است


مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران شهید فخری زاده را نماد اقتدار و عزت ایران اسلامی یاد کرد و گفت: این دانشمند هسته ای از سرآمدان جریان تولید دانش بنیان به شمار می رود.

- حجت الاسلام محمدمهدی شریف تبار در گفتگو با به تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین گفت: شهید فخری زاده از سرآمدان جریان تولید دانش بنیان به دلیل مجاهدت هایی که حوزه تولید دانش و نوآوری داشتند، بوده و فخر جهان و دنیای اسلام شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران یادآور شد: شهید فخری زاده نماد اقتدار ایرانی بود زیرا ایران اسلامی به سمتی رفت که قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران در حوزه صنایع دفاعی، نظامی، موشکی و غیره از مؤلفه های اصلی قدرت آن محسوب می شود.

وی با اشاره به کتاب تاریخ ترورهای سری و هدفمند اسراییل افزود: در این کتاب نام شهید فخری زاده نیز وجود داشت و نشان می دهد در ترور بسیاری از شخصیت های برجسته ایرانی، اسراییل نقش داشته است تا ایران را از قدرت جهانی و اقتدار بازدارند و در مسیر تمدن سازی و دستیابی به هدف تمدن سازی دچار چالش شود.

حجت الاسلام شریف تبار یاد و خاطره شهدای هسته ای ایران از جمله شهید احمدی روشن، شهید شهریاری و غیره را گرامی داشت و گفت: جوخه های ترور صهیونیست ها درپی آن بودند که با شهادت این دانشمند، جریان تولید دانش بنیان را مختل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید فخری زاده نماد اقتدار و عزت ایران اسلامی است

شهید فخری زاده نماد اقتدار و عزت ایران اسلامی است