مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 17:202022-11-29بين الملل

فلسطین: دولت جدید اسراییل از تمامی دولت های قبلی فاشیست تر خواهد بود


وزیرخارجه تشکیلات خودگردان فلسطین با اشاره به اینکه اسراییل هیچ شریک صلح واقعی برای مذاکره ندارد، گفت: کابینه جدید اسراییل با کابینه های قبلی متفاوت بوده و فاشسیت تر و منفورتر برای فلسطینی ها خواهد بود.

- وزیرخارجه تشکیلات خودگردان فلسطین با اشاره به اینکه اسراییل هیچ شریک صلح واقعی برای مذاکره ندارد، گفت: کابینه جدید اسراییل با کابینه های قبلی متفاوت بوده و فاشسیت تر و منفورتر برای فلسطینی ها خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک روسیه، ریاض مالکی، وزیرخارجه تشکیلات خودگردان فلسطین امروز (سه شنبه) در دیدار با 25 تن از سفرای غیرمقیم در محل سفارت فلسطین در قاهره اظهار کرد: کابینه جدید اسراییل با تمامی کابینه های قبلی آن متفاوت خواهد بود، به این معنا که بسیار فاشیست تر و منفورتر برای فلسطینی ها خواهد بود و در آن چهره های تروریستی همانند ایتامار بن گویر، وابسته به سازمان تروریستی کاخ حضور دارد.

ریاض المالکی در ادامه گفت: این یعنی ما از یک بحران سیاسی به بحرانی با رویکرد دینی منتقل خواهیم شد که هرگز راه حلی برای آن نخواهیم یافت، ما این مساله را هرگز قبول نخواهیم کرد و نبرد ما با اسراییل کاملا سیاسی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فلسطین: دولت جدید اسراییل از تمامی دولت های قبلی فاشیست تر خواهد بود

فلسطین: دولت جدید اسراییل از تمامی دولت های قبلی فاشیست تر خواهد بود