مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 15:402022-11-29دانش

20 رشته دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی آماده پذیرش دانشجویان بین الملل


مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: این دانشگاه در 20 رشته مقطع تحصیلی آمادگی پذیرش دانشجوی بین الملل را دارد.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: این دانشگاه در 20 رشته مقطع تحصیلی آمادگی پذیرش دانشجوی بین الملل را دارد.

مجید پورخیاط در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: متقاضیان بین المللی تحصیل در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی می توانند در هر یک از مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکترای عمومی پزشکی و دندانپزشکی و دستیاری درخواست خود را به این مدیریت ارسال کنند.

وی افزود: دستیاری اطفال (مشترک با مشهد)، دکترای عمومی پزشکی و دندان پزشکی، رشته های زیست فناوری پزشکی، نانو فناوری پزشکی (مشترک با مشهد)، پرستاری سالمندی در مقطع کارشناسی ارشد و رشته های علوم آزمایشگاهی، مامایی، پرستاری، اتاق عمل، هوشبری، رادیولوژی، تغذیه، بهداشت عمومی، بهداشت حرفه ای و بهداشت محیط در مقطع کارشناسی و همچنین کارشناسی ناپیوسته و کاردانی فوریت های پزشکی ازجمله رشته هایی است که ظرفیت پذیرش دانشجوی بین الملل را داراست.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی تصریح کرد: علاوه بر اینکه شهریه های سالانه در این دانشگاه مقرون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 رشته دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی آماده پذیرش دانشجویان بین الملل

20 رشته دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی آماده پذیرش دانشجویان بین الملل