مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 14:552022-11-29دانش

استاد دانشگاه تهران، عضو وابسته فرهنگستان علوم شد


استاد دانشکدگان علوم دانشگاه تهران، به عضویت وابسته فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران درآمد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه تهران، بر اساس حکمی از سوی دکتر رضا داوری اردکانی، رییس فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران و مصوبه یکصد و سی و دومین جلسه مجمع عمومی این فرهنگستان، دکتر وحید نیکنام استاد دانشکدگان علوم دانشگاه تهران به مدت 4 سال به عنوان عضو وابسته منصوب شد.

دکتر نیکنام که از سال 1395 به عنوان عضو مدعو در فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران حضور داشته و بیش از 10 کتاب تألیف کرده است که هزار واژه زیست شناسی و همچنین همکاری در تألیف 12 دفتر واژه های مصوب فرهنگستان زبان و ادب فارسی از جمله این تالیفات است.

تألیف و انتشار بیش از 150 مقاله در نشریات معتبر داخلی و بین المللی و همچنین عضویت در گروه های واژه گزینی زیست شناسی و علوم گیاهی فرهنگستان زبان و ادب فارسی از دیگر فعالیت های علمی دکتر نیکنام است.

این استاد دانشکدگان علوم، مسئولیت های متعددی را در دانشگاه تهران و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برعهده داشته است که از جمله این مسئولیت ها می توان به ریاست دانشکدگان علوم دانشگاه تهران، ریاست دانشکده زیست شناسی، رییس کمیته علوم زیستی گروه علوم پایه دفتر برنامه ریزی آموزش عالی، رییس کمیسیون تخصصی مشورتی عل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاد دانشگاه تهران، عضو وابسته فرهنگستان علوم شد

استاد دانشگاه تهران، عضو وابسته فرهنگستان علوم شد