مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 14:002022-11-29سياسي

حضور زائران اربعین حسینی در کردستان افزایش یابد


نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: پذیرایی از زائران اربعین به محبت و ارادت مردم کردستان به اهل بیت(ع) بر می گردد و امیدواریم در سنوات آتی بر تعداد آنان افزوده شود.

- سنندج- نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: پذیرایی از زائران اربعین به محبت و ارادت مردم کردستان به اهل بیت(ع) بر می گردد و امیدواریم در سنوات آتی بر تعداد آنان افزوده شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ماموستا فایق رستمی روز سه شنبه در مراسم تجلیل از دست اندرکاران اربعین حسینی در سنندج اظهار کرد: پذیرایی از زائران اربعین به محبت و ارادت مردم کردستان به اهل بیت (ع) بر می گردد.

وی افزود: کردستانی ها به خاندان نبوت ارادت ویژه ای دارند و در این راستا در نامگذاری فرزندان خود از اسامی ائمه اطهار استفاده می کنند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: عاشورا پیام آور درس استقامت، ایستادگی، اتحاد، برادری، شجاعت و آزادگی برای همه جهانیان است و بدون شک گرامیداشت این رشادت ها در قالب مراسم اربعین امری مهم است.

ماموستا رستمی افزود: انتخاب باشماق مریوان به عنوان مرز ترددی زائران اربعین باعث شد تا ارادت ویژه مردم کردستان به ساحت خاندان نبوت، نمود و جلوه بیشتری پیدا کند و امیدواریم برای سنوات آتی شاهد حضور هرچه بیشتر زائران اربعین در کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور زائران اربعین حسینی در کردستان افزایش یابد

حضور زائران اربعین حسینی در کردستان افزایش یابد