مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 13:052022-11-29سياسي

برگزاری 70 عنوان برنامه در قالب کنگره بین المللی میرزا کوچک


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به برگزاری اجلاسیه پایانی کنگره بین المللی میرزا کوچک در رشت گفت: 70 عنوان برنامه در قالب این کنگره برگزار شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا ثقتی پیش از ظهر سه شنبه در همایش بزرگداشت یکصدمین سالگرد میرزا کوچک جنگلی در فومن اظهار کرد: سرمایه هایی همچون شهید میرزا کوچک جنگلی باید در عرصه ملی و بین المللی به همگان معرفی و شناسایی شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه شخصیت هایی همچون میرزا چهره هویت ساز و الگویی برای نسل ها به شمار می روند، افزود: معرفی چنین شخصیت هایی به عنوان الگو سبب بر ملأ شدن نقشه های دشمنان می شود.

ثقتی به اجرای 70 عنوان رویداد و برنامه در ذیل کنگره ملی میرزا کوچک اشاره کرد و ادامه داد: اجلاسیه پایانی کنگره میرزا در رشت برگزار می شود و تمام هدف ما این است که خروجی این کنگره به تأسیس بنیاد دائمی میرزا کوچک جنگلی تبدیل منجر شده تا محلی متمرکز جهت بازشناسی نهضت جنگل باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با تاکید بر اینکه افتتاحیه تئاتر خیابانی با سوژه شهید میرزا کوچک جنگلی فردا در رشت کلید می خورد، اضافه کرد: روز چهارشنبه نیز کنگره علمی میرزا با حضور پژوهشگران ایران و جهان با 40 عنوان کتاب و فصلنامه تخصصی در دانشگاه گیلان برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 70 عنوان برنامه در قالب کنگره بین المللی میرزا کوچک

برگزاری 70 عنوان برنامه در قالب کنگره بین المللی میرزا کوچک