مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 12:452022-11-29سياسي

سفر دو روزه وزیر میراث فرهنگی به استان مرکزی


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی گفت: وزیر میراث فرهنگی، دهم و یازدهم آذرماه به استان سفر می کند.

- مصطفی مرزبان در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به سفر دو روزه وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به استان مرکزی اظهار کرد: ضرغامی روز پنجشنبه با حضور در شهرستان دلیجان سفر به خود به استان مرکزی را آغاز می کند و از کاروانسرای دو دهک دلیجان، شهر تاریخی نراق و غار چال نخجیر بازدید خواهد داشت.

وی با اشاره به افتتاح مجتمع گردشگرری رونیکا در شهرستان دلیجان توسط وزیر میراث فرهنگی، افزود: ضرغامی در روز نخست این سفر، با حضور در شهرستان محلات و افتتاح بازارچه صنایع دستی شهر نیم ور، از مجتمع گردشگری نور و سرچشمه محلات بازدید می کند.

مرزبان اضافه کرد: سفر به خمین و بازدید از ارگ تاریخی میشیجان، بازدید از بیت تاریخی امام راحل، بازدید از قلعه سالار محتشم و بازدید از روستای تاریخی انجدان، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و نشست با فعالین حوزه گردشگری استان، پایان بخش روز نخست سفر وزیر میراث فرهنگی به استان مرکزی خواهد بود.

وی بیان کرد: روز جمعه یازدهم آذرماه وزیر میراث فرهنگی از بازار تاریخی اراک و بازارچه صنایع دستی قنبری و موزه چهارفصل اراک، موزه بزرگ، کویر میقان، روستای هزاوه، خانه تاریخی امیرکبیر و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر دو روزه وزیر میراث فرهنگی به استان مرکزی

سفر دو روزه وزیر میراث فرهنگی به استان مرکزی