مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 12:452022-11-29سياسي

انتقاد نماینده آستانه اشرفیه از حذف یارانه کود برنج


نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی گفت: کلیه نمایندگان استان های شمالی نسبت به حذف یارانه کود برنج معترض هستند و باید در این تصمیم تجدیدنظر شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ابراهیم نجفی در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس، خطاب به وزیر جهاد کشاورزی، بیان کرد: زمانی که بحث واردات محصولات کشاورزی می شود اعلام می کنید برنج کالای اساسی بوده و بیش از نیاز کشور واردات برنج داریم اما زمانی که صحبت تسهیلات و یارانه کود و سم کشاورزان می شود برنج از گردونه کالای اساسی حذف می شود.

وی در ادامه اظهار کرد: براساس آخرین ابلاغیه وزارت جهاد کشاورزی یارانه کود تنها به گندم، جو، کلزا و چغندرقند اختصاص می یابد و برنج از این مهم حذف می شود، از طرفی امسال براساس سیاست های غلط آب منطقه ای فشار مضاعفی به این قشر ضعیف وارد شده است.

نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس، تصریح کرد: اگر یارانه کود حذف شود قیمت کود از 250 هزار تومان به یک میلیون و 290 هزار تومان، سوپر فسفات ساده از 200 هزار تومان به 590 هزار تومان و سولفات پتاسیم از 350 هزار تومان به یک میلیون و 590 هزار تومان افزایش پیدا می کند لذا کلیه نمایندگان استان های شمالی نیز به این تصمیم معترض هستند که باید در این تصمیم تجدیدنظر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد نماینده آستانه اشرفیه از حذف یارانه کود برنج

انتقاد نماینده آستانه اشرفیه از حذف یارانه کود برنج