مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 12:052022-11-29سياسي

رزمیان مقدم: دولت خرید تضمینی محصولات کشاورزی و دامی را در دستورکار داشته باشد


نماینده مردم درگز در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه دولت باید عنایت ویژه ای به اقشار آسیب پذیر داشته باشد، گفت: دولت توجه ویژه به کارگران، - نماینده مردم درگز در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه دولت باید عنایت ویژه ای به اقشار آسیب پذیر داشته باشد، گفت: دولت توجه ویژه به کارگران، کشاورزان و دامداران داشته باشد و برای خرید تضمینی محصولات کشاورزان، دامداران و عشایر اولویت خاص قائل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسن رزمیان مقدم در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز سه شنبه (8 آذرماه) مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سوالی از افرادی که باعث و بانی اغتشاشات اخیر بوده اند دارم، گفت: کجای دنیا دیده اید یک انسان عاقل به نیروهای حافظ جان، مال و ناموس خود حمله کند، نشان ملی کشورش را آتش بزند، باعث تزلزل اقتدار ملی، اقتصاد و فرهنگ کشورش شود، همراه و حامی دشمن و مجری نقشه های شوم آنها شود؟ مگر اینکه این شخص فریب خورده، غافل یا عامل خارجی باشد.

وی افزود: در اینجا به کشورهایی که به مثابه ستاد فرماندهی جدایی طلبان تبدیل شده اند هشدار می دهم هیچ عاقل کاخ نشین شیشه ای به خانه مستحکم و نفوذناپذیر دیگران سنگ نمی زند.

بارها این ملت را آزموده اید و آزموده را آزمودن خطاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمیان مقدم: دولت خرید تضمینی محصولات کشاورزی و دامی را در دستورکار داشته باشد

رزمیان مقدم: دولت خرید تضمینی محصولات کشاورزی و دامی را در دستورکار داشته باشد