مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 11:302022-11-29بين الملل

372 نفر بی خانمان در آبان ماه ساماندهی شدند


شهردار منطقه 9 تهران از شناسایی و ساماندهی معتادین متجاهر، افراد بی خانمان و بی سرپناه با هدف پاکسازی شهر و ایمن سازی قسمت غربی شهر تهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سیدمحمدرحیم مرتضوی با اشاره به گشت زنی های مستمر توسط اداره امور آسیب های اجتماعی شهرداری منطقه 9 تهران گفت: پایگاه خدمات اجتماعی منطقه 9 تهران با کمک مرکز فوریت های اجتماعی شهرداری تهران (137) و انجام گشت های روزانه و شبانه در خیابان ها، بوستان ها و فضاهای بی دفاع شهری نسبت به ساماندهی معتادین متجاهر، افراد بی خانمان و بی سرپناه اقدام می کند.

شهردار منطقه 9 تهران اظهار کرد: در ادامه و با ارجاع این افراد بی سرپناه به دستگاه های حمایتی، مراحل خدمت رسانی از جمله؛ تشکیل پرونده، مشاوره، اسکان و مداوا تسهیل شده و با سرعت بیشتری انجام می شود.

وی در ادامه عنوان کرد: در ماه آبان امسال 372 نفر شامل؛ معتادین متجاهر، بی خانمان، کودک کار و مسافر در راه مانده در منطقه 9 تهران شناسایی شده و به مراکز بازپروری و حمایتی از جمله مددسرای امید، مرکز پرتو و ترمینال غرب منتقل شدند.

مرتضوی در پایان خاطرنشان کرد: خرسندیم که اقدامات انجام شده در زمینه آسیب های اجتماعی به منظور کاهش آسیب های اجتماعی با ساماندهی معتادین متجاهر، در راه ماندگان، کودکان کار و افراد بی سرپناه در نقاط آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

372 نفر بی خانمان در آبان ماه ساماندهی شدند

372 نفر بی خانمان در آبان ماه ساماندهی شدند