مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 11:102022-11-29سياسي

ثبت جهانی بخشی از جنگل های هیرکانی شمال


معاون امور جنگل سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور بر لزوم تغییر نگرش مدیریت جنگل ها تاکید کرد و گفت: بخشی از جنگل های شمال ثبت جهانی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نقی شعبانیان صبح سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل منابع طبیعی مازندران - نوشهربا اشاره به اهمیت جنگل های هیرکانی شمال، مدیریت منابع طبیعی را یکی از سخت ترین مدیریت ها در سطح استان مازندران و بویژه غرب مازندران بر شمرد.

شعبانیان، جایگاه جنگل های شمال را در ایران و جهان مهم ارزیابی کرد و ادامه داد: بخشی از این جنگل ها در سازمان فرهنگی یونسکو ثبت جهانی شده است.

معاون امور جنگل سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور همچنین حل مشکلات دام در جنگل، مشکلات اقتصادی و اجتماعی، قاچاق چوب و نیز تغییر نگرش مدیریت جنگل ها را از برنامه های این سازمان عنوان کرد.

شعبانیان در بخشی دیگر از سخنان خود بر لزوم فرهنگ سازی و تعامل بیشتر با مردم تأکید کرد.

وی از سرپرست جدید اداره کل به عنوان فردی از عضو این مجموعه که خدمات بسیار درخشان و سابقه خوبی برخوردار است یاد کرد و گفت: دکتر خزایی هم از لحاظ فنی و اخلاقی شناخته شده است.

مهرداد خزایی پول سرپرست جدید اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران-نوشهر با تاکید بر تغییر نگرش در مدیریت پایدار جنگل، مدیریت پایدار جنگل ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت جهانی بخشی از جنگل های هیرکانی شمال

ثبت جهانی بخشی از جنگل های هیرکانی شمال