مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 10:252022-11-29سياسي

راه کسب درآمد در لرستان، گردشگری سلامت است


نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از راه های کسب درآمد در لرستان پرداخت به گردشگری سلامت و استفاده از گیاهان دارویی است.

- دکتر یحیی ابراهیمی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: لرستان در بحث گردشگری، بیش از 5000 آثار باستانی دارد و در زمینه های منابع طبیعی و تفریحی، استانی کم نظیر است.

وی با بیان اینکه لرستان در حوزه گردشگری سلامت، ظرفیت های کم نظیری همچون آب ِگرم نورآباد، طبیعت بکر و وجود بیش از 800 تا 900 گونه گیاهی در کوه گرین دارد که این پتانسیل می تواند تحولی در کشور ایجاد کند، تصریح کرد: باید لرستان به عنوان قطب گیاهان دارویی معرفی شود که متاسفانه از این ظرفیت مانند سایر صنایع غافل بودیم و اقدام اساسی صورت نگرفته است.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: این درحالیست که بحث افزایش درآمدهای غیرنفتی مورد تاکید مقام معظم رهبری و سیاستگذاران بوده و اجرای این مهم وابستگی به نفت را کاهش می دهد.

یکی از راه های کسب درآمد در لرستان پرداخت به گردشگری سلامت و استفاده از گیاهان دارویی است ابراهیمی با بیان اینکه یکی از راه های کسب درآمد در لرستان پرداختن به گردشگری سلامت و استفاده از گیاهان دارویی است، بیان کرد: هم اکنون در لرستان بیش از 5000 هکتار از اراضی به کشت گیاهان دارویی اختصاص دارد و می توان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه کسب درآمد در لرستان، گردشگری سلامت است

راه کسب درآمد در لرستان، گردشگری سلامت است