مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 10:102022-11-29سياسي

ترویج امربه معروف و نهی از منکر بستر احیای ارزش های دینی است


فرمانده سپاه لرستان با تأکید بر ضرورت ترویج فریضتین امربه معروف و نهی از منکر در جامعه، گفت: تبیین مطالبه گری راه مقابله با توطئه های دشمنان است.

- ایسنا/لرستان فرمانده سپاه لرستان با تأکید بر ضرورت ترویج فریضتین امربه معروف و نهی از منکر در جامعه، گفت: تبیین مطالبه گری راه مقابله با توطئه های دشمنان است.

سردار مرتضی کشکولی در دیدار با دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر لرستان که امروز صورت گرفت، در سخنانی با اشاره به اهمیت ترویج و نهادینه سازی فریضتین امربه معروف و نهی از منکر، اظهار کرد: ترویج این فریضتین بستر احیای ارزش های دینی است.

وی با اشاره به اهتمام ویژه سپاه استان در حوزه امربه معروف و نهی از منکر، ادامه داد: استفاده از شیوه های بیانی غیرمستقیم بهترین راه برای ترویج ارزش ها است.

فرمانده سپاه لرستان با تأکید بر ضرورت نهادینه سازی فرهنگ مطالبه گری در جامعه، خاطرنشان کرد: مطالبه گری هم همان امربه معروف و نهی از منکر است.

سردار کشکولی اضافه کرد: استفاده از روش های نوین برای مطالبه گری و امربه معروف و نهی از منکر ضروری است.

وی با تأکید بر ضرورت تقویت برنامه ها در حوزه مطالبه گری، افزود: در حوزه مطالبه گری، لازم است مبارزه با کم فروشی، گران فروشی، غش در معامله، حجاب و عفاف، کم کاری، ترک فعل و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج امربه معروف و نهی از منکر بستر احیای ارزش های دینی است

ترویج امربه معروف و نهی از منکر بستر احیای ارزش های دینی است