مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 08:552022-11-29اقتصادي

رشد 24 برابری تسهیلات اختصاص یافته به بیماران خاص و صعب العلاج اسدآباد


رییس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از رشد 24 برابری تسهیلات اختصاص داده شده به بیماران خاص و صعب العلاج این شهرستان نسبت به سال 99 خبر داد.

- ایسنا/همدان رییس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از رشد 24 برابری تسهیلات اختصاص داده شده به بیماران خاص و صعب العلاج این شهرستان نسبت به سال 99 خبر داد.

دکتر الهه عزتی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: فرآیند اعطای معرفی نامه های دریافت تسهیلات قرض الحسنه بیماران خاص زوجین نابارور و بیماران سرطانی شهرستان اسدآباد از روز گذشته آغاز شده است.

وی با اشاره به اختصاص 23 میلیارد و 400 میلیون تومان اعتبار برای اعطای تسهیلات به بیماران خاص و صعب العلاج و زوجین نابارور شهرستان افزود: با توجه به ابلاغ سهمیه 24 میلیارد و 400 میلیون تومانی برای دانشکده علوم پزشکی اسدآباد برای اعطای تسهیلات قرض الحسنه به بیماران خاص و صعب العلاج و زوجین نابارور تحت درمان و بیماران مبتلا به سرطان تحت درمان، با پیگیری های انجام شده توسط معاونت درمان و مسئولان دانشکده و با هماهنگی دانشکده با وزارت متبوع و مدیریت شعب بانک ملت به عنوان بانک عامل در حال حاضر صددرصد مبلغ فوق جذب شده است.

عزتی با اشاره به اینکه مقرر شده این میزان تسهیلات تخصیص داده شده به شهرستان در قالب تسهیلات 50 میلیون تومانی قرض الحسنه به این بیماران پرداخت شود،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 24 برابری تسهیلات اختصاص یافته به بیماران خاص و صعب العلاج اسدآباد

رشد 24 برابری تسهیلات اختصاص یافته به بیماران خاص و صعب العلاج اسدآباد