مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 00:402022-11-28ورزشي

پرتغال 2 - اروگوئه 0 / صعود یاران رونالدو در شب قضاوت فغانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، اروگوئه در دور نخست اسیر یکی از شگفتی های جام شد و مقابل کره جنوبی متوقف شد.

نتیجه ای که صعود آن ها از این گروه دشوار را پیچیده کرده است، - تیم ملی فوتبال پرتغال موفق شد با 2 گل اروگوئه را شکست دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، اروگوئه در دور نخست اسیر یکی از شگفتی های جام شد و مقابل کره جنوبی متوقف شد.

نتیجه ای که صعود آن ها از این گروه دشوار را پیچیده کرده است، اما با توجه به نتیجه دیگر بازی این گروه آن ها حتی در صورت شکست در بازی امشب هم شانس صعود به دور بعد را خواهند داشت.

مهم ترین تغییر تیم اروگوئه نیمکت نشینی سوارز و جایگزین شدن کاوانی است و آلونسو در این بازی به سیستم 2-5-3 روی آورده است تا بتواند خط آتش خطرناک پرتغال را مهار کند.

شاگردان سانتوس در دور نخست و در یک بازی مهیج و زیبا توانستند با نتیجه سه بر دو مقابل غنا به پیروزی برسند و در صورت شکست اروگوئه صعودشان به دور حذفی مسجل خواهد شد.

پرتغال تاکنون نتوانسته فاتح جام جهانی شود و حالا با نسل پر ستاره خود این فرصت را دارد تا بتواند اولین جام جهانی خود را با حضور فوق ستاره اش یعنی کریستیانو رونالدو جشن بگیرد.

ترکیب تیم ملی پرتغال: دیگو کاستا، روبن دیاز، کانسلو، نونو مندس (41- رافائل گوئررو)، په په، روبن نوس (68- رافائل لیائو)، ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرتغال 2 - اروگوئه 0 / صعود یاران رونالدو در شب قضاوت فغانی

پرتغال 2 - اروگوئه 0 / صعود یاران رونالدو در شب قضاوت فغانی