مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 22:002022-11-28ورزشي

استقبال بانوان قزوینی از بازی های دیجیتال پرشور بود


دبیر هفتمین جام قهرمانان بازی های ویدئویی ایران گفت: بخش ویژه این مسئله استقبال و حضور پرشور بانوان قزوینی بود که استان قزوین را با سایر استان ها متفاوت می کرد.

- محمدصادق دهنادی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: هفتمین جام قهرمانان بازی های ویدئویی ایران در سال جاری علاوه بر استان تهران در پنج استان دیگر توسط بنیاد ملی بازی های رایانه ای برگزار شد.

دبیر هفتمین جام قهرمانان بازی های ویدئویی ایران با بیان اینکه به منتخبان این رویداد تا سقف 500 میلیون تومان جوایز اهدا می شود تصریح کرد: این دوره از مسابقات همزمان با برگزاری مسابقات جام جهانی 2022 قطر و حضور تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران در این رقابت ها و با هدف حمایت تیم ملی و کشف استعدادهای جوانان و نوجوانان در زمینه بازی های رایانه ای در استان های منتخب کشور برگزار می شود.

این مسئول ابراز کرد: بازی های ویدئویی ایران از اواخر آبان ماه در 2 بخش حضوری بازی آفلاین فیفا و بخش ویژه بازی های موبایلی ایرانی به میزبانی استان های مازندران، اردبیل، قزوین، خراسان رضوی، خوزستان و تهران برگزار شد.

وی تاکید کرد: بخش حضوری بازی آفلاین فیفا با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها و انجمن ورزش های الکترونیکی به صورت حضوری در بازیگاه های (گیم نت) منتخب هر استان به مدت 3 روز ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال بانوان قزوینی از بازی های دیجیتال پرشور بود

استقبال بانوان قزوینی از بازی های دیجیتال پرشور بود