مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 17:352022-11-28ورزشي

هفتمین جام قهرمانان بازی های دیجیتال در قزوین برگزار شد


دبیر برگزاری هفتمین جشنواره بازی های دیجیتال استان قزوین گفت: هفتمین جام قهرمانان بازی های دیجیتال در قزوین همزمان با شش استان درحال برگزاری است.

- رسول شاه محمدی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: هفتمین جام قهرمانان بازی های دیجیتال کشوری در قزوین همزمان با شش استان دیگر درحال برگزاری است.

دبیر برگزاری هفتمین جشنواره بازی های دیجیتال کشوری بیان کرد: رویداد بین 64 نفر از دانش آموزانی که در سایت ثبت نام کرده بودند امروز در قالب پلی استیشن بازی کرده و به رقابت پرداختند که فینال این مسابقات نیز بعدازظهر امروز برگزار خواهد شد.

وی با تاکید براینکه این مسابقات بین 100 نفر از دانش آموزان در مدارس برگزار شد عنوان کرد: در حاشیه اختتامیه نمایشگاه بازی و کنسول های بازی های حرکتی از جمله بازی های رومیزی، تبلت، اندروید و واقعیت مجازی در اختیار مراجعین قرار گرفته است.

این مسئول ابراز کرد: نوبت صبح این رویداد با حضور دانش آموزان دختر و نوبت بعدازظهر با حضور دانش آموزان پسر برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: هدف برگزاری این مسابقات ایجاد فضای شاد ورزشی در قالب بازی های ورزشی الکترونیکی است که تاکنون نیز با استقبال خوبی مواجه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفتمین جام قهرمانان بازی های دیجیتال در قزوین برگزار شد

هفتمین جام قهرمانان بازی های دیجیتال در قزوین برگزار شد