مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 17:252022-11-28پزشكي

فعالیت 12800 پرستار در استان اصفهان


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از فعالیت 12 هزار و 800 پرستار در استان اصفهان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید مرتضی حیدری ظهر دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: اگر چه طی 10 تا 15 سال گذشته مهاجرت پرستاران و پزشکان را داشتیم اما با شدت کنونی نبود و باید با اصلاح تعرفه ها، بازنگری در بحث خدمات بر اساس واقعیت ها و تورم روز، واقعی شدن سرانه درمان و پرداخت بیمه ها روند مهاجرت را تغییر داد.

فعالیت 12 هزار و 800 پرستار در اصفهان وی، جمعیت پرستاران در استان اصفهان را در حدود 12 هزار و 800 پرستار عنوان کرد و افزود: تعرفه گذاری خدمات پرستاری در مجلس شورای اسلامی پس از 14 سال، در سال گذشته تصویب شد که تأخیر در عملیاتی کردن آن به ناهماهنگی هایی در اجرای بیمه بر می گردد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تصریح کرد: با پیگیری انجام شده در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان پرداختی های خوبی به پرستاران صورت گرفته است.

وی اعلام کرد: با شیوع کرونا و کاهش نیروهای خدمات بهداشتی در کشورهای اروپایی از جمله آلمان و اعلام نیاز، انگیزه پرستاران برای مهاجرت بیشتر شد به طوری که حتی برخی از پرستاران با تحصیلات و سابقه بالا از اصفهان، مهاجرت و در کشورهای دیگر از پایه شروع بکار می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 12800 پرستار در استان اصفهان

فعالیت 12800 پرستار در استان اصفهان