مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 14:552022-11-28حوادث

ایجاد حریق در 80 هکتار از اراضی جنگلی استان گیلان


مدیرکل منابع طبیعی استان گیلان از وقوع حریق در بیش از 80 هکتار از اراضی جنگلی استان گیلان و در شهرستان های رودبار، تالش، رضوانشهر، امسال و فومن خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، حامد اختری امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در چند روز گذشته شاهد ایجاد حریق در برخی مناطق کوهستانی استان گیلان بودیم، اظهار کرد: در پنج روز گذشته به دلیل وزش باد گرم و بی احتیاطی برخی از مردم شاهد وقوع آتش سوزی در برخی مناطق جنگلی استان از جمله شهرستان رودبار و املش بودیم که منجر به ایجاد مشکلاتی در مناطق مربوطه شد.

وی با اشاره به مهار حریق در مناطق جنگلی استان گیلان گفت: خوشبختانه با تلاش نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی و سایر دستگاه های خدماتی و امدادی و بسیج، سپاه و نیروهای مردمی آتش سوزی ها مهار شده است.

مدیر کل منابع طبیعی استان گیلان بیشترین میزان وقوع حریق در مناطق جنگلی استان را مربوط به شهرستان رودبار دانست و افزود: از میزان خسارت حریق در اراضی جنگلی شهرستان رودبار برآورد دقیقی انجام نشده است ولی بر اساس تخمین های اولیه بین 30 الی 40 هکتار از اراضی دچار حریق شدند.

به گفته اختری با بیان اینکه در چهار شهرستان ماسال، رضوانشهر، تالش و فومن حدود 45 هکتار از عرصه های طبیعی طعمه حریق شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد حریق در 80 هکتار از اراضی جنگلی استان گیلان

ایجاد حریق در 80 هکتار از اراضی جنگلی استان گیلان