مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 14:552022-11-28اقتصادي

کمبود داروخانه در شهداد/ داروخانه ای که در خارج از شهر احداث شد


مردم شهر کویری شهداد این روزها با مشکل کمبود داروخانه مواجه هستند و برای تامین دارو باید به خارج از شهر مراجعه کنند.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها: شهر شهداد در جنوبی ترین منطقه کویر لوت یکی از مناطق گردشگری استان کرمان محسوب می شود و در مجاور منطقه ثبت جهانی کویر شهداد قرار گرفته و هر ماه هزاران نفر گردشگر داخلی و خارجی را به خود جذب می کند.

در شهر شهداد داروخانه نداریم سوال این است که اگر یکی از این گردشگران دچار بیماری شد از کجا باید داروی مورد نیاز را تهیه کند؟ اما پیگیری خبرنگار مهر نشان داد که این شهر با کمبود جدی داروخانه مواجه است و داروخانه این شهر در جاده کرمان - شهداد و بیرون از شهر قرار گرفته است و مردم برای تهیه داروی مورد نیاز باید چند کیلومتر راه برای رسیدن به این داروخانه که در مرکز بهداشت شهداد قرار گرفته است مسیری طولانی را طی کنند.

مردم برای تهیه داروی مورد نیاز باید چند کیلومتر راه برای رسیدن داروخانه طی کنند بخشی که حدود 24 هزار نفر جمعیت دارد و در واقع بزرگترین شهر در جنوبی ترین بخش کویر لوت محسوب می شود با مشکل جدی در زمینه ارائه خدمات دارویی مواجه است.

در همین خصوص با محمد یکی از شهروندان شهدادی به گفتگو نشستیم وی گفت: مردم شهداد با محرومیت های زیادی روبرو هستند که یکی از آنها عدم ارائه خدمات تخصصی پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود داروخانه در شهداد/ داروخانه ای که در خارج از شهر احداث شد

کمبود داروخانه در شهداد/ داروخانه ای که در خارج از شهر احداث شد