مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 14:302022-11-28اقتصادي

رشد 20 درصدی درآمد صدقات در استان البرز


معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد البرز گفت: البرزی ها از اول آبان تاکنون یک میلیارد و 700 میلیون تومان صدقه پرداخت کردند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 20 درصد رشد داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نجفی فرد با اشاره به روش نوین پرداخت صدقات با کد QR که یک روش پرداخت الکترونیکی است، گفت: مردم خیر البرز از ابتدای آبان ماه تاکنون یک میلیارد و 700 میلیون تومان صدقه پرداخت کردند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 20 درصد رشد داشته است.

وی با تأکید بر اینکه کمک های جمع آوری شده از صندوق های صدقات مطابق جدول سهم بندی و مبتنی بر نیاز جامعه هدف در امور معیشتی، درمان، مسکن، جهیزیه و تحصیل نیازمندان هزینه می شود، گفت: هم اکنون حدود 145 هزار صندوق در اختیار مشترکان خانگی قرار دارد .

این مسئول با بیان اینکه صدقات جمع آوری شده شامل همه صدقات در صندوق های صدقه فیزیکی مستقر در منازل خیرین، اماکن عمومی، معابر و شیوه های نوین پرداخت صدقات است افزود: بیشترین کمک های مردمی در بحث صدقات مربوط به مشترکین صندوق های صدقات خانگی است که هر ماهه بالغ بر 700 میلیون تومان از این طریق صدقات جمع آوری می گردد.

معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز ضمن اشاره به روش های نوین در پرداخت صدقات و شرکت در امور خیر و احسان گفت: علاوه بر خدمت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 20 درصدی درآمد صدقات در استان البرز

رشد 20 درصدی درآمد صدقات در استان البرز