مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 14:262022-11-28سياسي

جوانگرایی مدیران، توسعه مازندران را شتاب بخشید


معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران با بیان اینکه نظام مسائل استان با رویکرد حل المسایلی دولت سیزدهم تدوین شد، گفت: با جوانگرایی مدیریت اجرایی در مازندران روند توسعه این استان شتاب یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، روح الله سلگی صبح امروز در جمع مدیران دستگاه های اجرایی مازندران اظهار کرد: جمع بندی اولویت های اساسی توسعه استانی مبتنی بر شناخت علمی پدیده ها و چگونگی اجرای راهبردهای توسعه است.

وی با اشاره به مشکلات محوری مازندران افزود: پیری جمعیت، محیط زیست، راه های مواصلاتی، کمبود آب زراعی و آشامیدنی، پسماند و تغییر کاربری اراضی از اهم نظام مسائل این استان به شمار می رود.

معاون استاندار مازندران ادامه داد: با تدوین استراتژی مدیریت ارشد اجرایی استان در دولت سیزدهم ساماندهی این مشکلات در دستور کار قرار گرفت.

رییس شورای اطلاع رسانی دولت در مازندران چشم انداز آینده این استان را درخشان و امیدوارکننده توصیف کرد و افزود: با جوانگرایی مدیریت اجرایی در مازندران روند توسعه این استان شتاب یافت.

سلگی با اشاره به نگاه ویژه دولت به ظرفیت های مازندران خاطرنشان کرد: مازندران در بخش های گردشگری و کشاورزی خدمات دهی ملی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانگرایی مدیران، توسعه مازندران را شتاب بخشید

جوانگرایی مدیران، توسعه مازندران را شتاب بخشید