مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 14:002022-11-28اجتماعي

چقدر سطل زباله در همدان داریم؟


مدیر خدمات شهری شهرداری همدان با اشاره به دلایل کمبود باکس های زباله در سطح شهر گفت: در حال حاضر 2000 باکس زباله در سطح شهر همدان داریم.

- مرتضی رضایی در توضیح خبر اظهار کرد: برخی از باکس ها نیازمند تعمیرات موقت و جزیی هستند که بلافاصله نصب می شوند و تعمیر برخی از باکس ها به علت وجود و رسوب شیرابه چند روز طول می کشد.

وی یکی از دلایل جمع آوری باکس های زباله را اغتشاشات دانست و افزود: متأسفانه در ایام اغتشاشات برخی از باکس ها به آتش کشیده شدند که برای جلوگیری از تخریب اموال عمومی جمع آوری شدند که طبیعتاً باعث تجمع زباله می شود.

وی یکی از مهمترین عوامل در کاهش باکس های زباله را شکایت مردم عنوان کرد و ادامه داد: تماس های بسیاری از سوی شهروندان داشتیم که از وجود باکس زباله در جلوی مغازه و منازل مسکونی به علت سروصدای ماشین حمل زباله و ایجاد بوهای نامطبوع زباله شاکی هستند.

رضایی به اولویت ایجاد باکس زباله در سطح شهر همدان اشاره کرد و یادآور شد: یکی از پارامترهای مهم در نصب باکس زباله میزان تجمع و دپوی زباله است که بازارچه ها و معابر و محل های اصلی به علت انباشت زباله در اولویت هستند.

وی با تأکید بر اینکه شهروندان در ساعات 9 شب زباله را بیرون بگذارند و از اپلیکیشن پاکروب استفاده کنند، مطرح کرد: تقاضا داریم شهروندان در ساعت های مشخص و یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چقدر سطل زباله در همدان داریم؟

چقدر سطل زباله در همدان داریم؟