مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 12:102022-11-28ورزشي

هاکی روی یخ و پاتیناژ به فدراسیون اسکی منتقل شدند


با تصمیم وزارت ورزش و جوانان رشته هاکی روی یخ از فدراسیون اسکیت منتزع و به زیر مجموعه فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی ملحق شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با توجه به اختیارات حاصل از جزء 11 بند الف ماده 4 قانون، اهداف، وظایف و اختیارات وزارت ورزش و جوانان و دستورالعمل اجرایی آن و موافقت مورخ 1401/07/02 مقام عالی وزارت تصمیمات جدیدی درخصوص رشته های مرتبط با المپیک زمستانی گرفته شد که به شرح ذیل است: بر این اساس رشته هاکی روی یخ به عنوان رشته ای که در بازی های آسیایی و المپیک زمستانی حضور دارد از فدراسیون اسکیت منتزع و در قالب انجمن هاکی روی یخ به زیر مجموعه فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی ملحق می گردد.

رشته های اسکیت روی یخ سرعت، اسکیت روی یخ تعقیبی و اسکیت نمایشی (پاتیناژ) از فدراسیون اسکیت منتزع و در قالب انجمن اسکیت روی یخ تجمیع و در زیر مجموعه فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی فعالیت خواهند کرد.

فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی با توجه به تصویب نامه شماره 22403/ت55102ه مورخ 1399/03/07 هیات محترم وزیران (بند 1) آیین نامه هر یک از دو انجمن فوق را تدوین و پس از تایید وزارت و تصویب مجمع عمومی فدراسیون به مورد اجرا خواهد گذاشت.

گفتنی است تیم ملی هاکی روی یخ ایران سال گذشته نایب قهرمان رقابت های دسته 4 جهان (ویژن 4) شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هاکی روی یخ و پاتیناژ به فدراسیون اسکی منتقل شدند

هاکی روی یخ و پاتیناژ به فدراسیون اسکی منتقل شدند