مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 12:052022-11-28حوادث

خاموشی ماینرهای قاچاق در شهر شال


فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف 21 دستگاه ماینر قاچاق به ارزش 10 میلیارد ریال در یک ساختمان مسکونی در شهر شال خبر داد.

- سردار علی ابراهیمی اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان بویین زهرا با اشراف اطلاعاتی از نگهداری تعداد قابل توجهی دستگاه استخراج ارز دیجیتال (ماینر) در شهر شال که به صورت غیرقانونی در یک ساختمان مسکونی مورد بهره برداری قرار گرفته بود، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: مأموران بلافاصله پس از اطلاع از این موضوع با هماهنگی مقام قضایی به محل اعزام شدند که در بررسی های صورت گرفته مشخص شد فردی منزل مسکونی خود را به محلی برای فعالیت دستگاه های ماینر اختصاص داده و به صورت غیرمجاز از برق شهری استفاده می کند.

فرمانده انتظامی استان قزوین عنوان کرد: در این عملیات 21 دستگاه ماینر و متعلقات که همگی فاقد مدارک گمرکی بوده و به صورت قاچاق تهیه شده بودند کشف شد.

بنا بر اعلام روابط عمومی نیروی انتظامی استان قزوین، این مقام ارشد انتظامی استان بیان کرد: ارزش محموله مکشوفه برابر اعلام کارشناسان مربوطه 10 میلیارد ریال برآورد شده است.

سردار ابراهیمی تصریح کرد: در این رابطه تمامی دستگاه ها و متعلقات موجود جمع آوری و فرد متخلف نیز ضمن تشکیل پرونده، به مراجع قضایی تحویل داده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاموشی ماینرهای قاچاق در شهر شال

خاموشی ماینرهای قاچاق در شهر شال