مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 11:202022-11-28اجتماعي

مجموعه کارگاه های آشنایی با زیست شناسی


معاونت آموزشی پژوهشگاه رویان جهاد دانشگاهی و خانه زیست شناسی، مجموعه کارگاه های آشنایی با زیست شناسی را ویژه دانش آموزان متوسطه اول و دوم برگزار می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجموعه کارگاه های آشنایی با زیست شناسی (گروه اول) در تاریخ های 7، 14 و 15 بهمن ماه 1401 از ساعت 9 تا 17 و مجموعه کارگاه های آشنایی با زیست شناسی (گروه دوم) در تاریخ های 21، 28 و 29 بهمن ماه 1401 از ساعت 9 تا 17 برگزار می شود.

سرفصل های مجموعه کارگاه های آشنایی با زیست شناسی شامل: 1.

کارگاه آشنایی با حیوانات آزمایشگاهی (اصول کار و ایمنی در آزمایشگاه علوم حیوانات؛ علت تحقیق و کار پژوهشی با حیوانات آزمایشگاهی؛ آشنایی با مدل های حیوانی؛ اصول اخلاقی در کار با حیوانات آزمایشگاهی؛ آموزش نحوه مقیدسازی و مهار حیوان آزمایشگاهی و روش های بیهوشی؛ روش های خونگیری و تزریقات از مدل حیوانی موش آزمایشگاهی؛ اصول تشریح و مشاهده اندام های داخلی)، 2.

کارگاه آشنایی با زیست شناسی مولکولی (اصول کار و ایمنی در آزمایشگاه زیست شناسی مولکولی؛ لزوم ایجاد آزمایشگاه مولکولی در پژوهشگاه رویان؛ آشنایی با ماده ژنتیکی (DNA و RNA و cDNA)؛ آشنایی با مواد و ابزار مورد نیاز در آزمایشگاه مولکولی؛ کار با محلول ها (توزیع محلول ها در حجم های میلیونیم لیتر)؛ استخراج اسیدهای نوکلییک (از میوه)؛ آشنایی با تکثیر اسیده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجموعه کارگاه های آشنایی با زیست شناسی

مجموعه کارگاه های آشنایی با زیست شناسی