مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 09:502022-11-28اقتصادي

احاله مدیریت بیش از 1700 هکتار مرتع در جیرفت به مجریان


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان گفت: در اجرای شیوه نامه فنی و اجرایی بهره برداری از مراتع کشور نسبت به احاله طرح های مرتعداری تهیه شده، - ایسنا/کرمان مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان گفت: در اجرای شیوه نامه فنی و اجرایی بهره برداری از مراتع کشور نسبت به احاله طرح های مرتعداری تهیه شده، یک طرح مرتعداری به مساحت 1707 هکتار در شهرستان جیرفت به مجریان احاله شد.

حمزه احمدی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به امضای قرارداد احاله مدیریت طرح های مرتعداری گفت: تا زمانی که مشارکت جوامع محلی نباشد مدیریت مراتع دچار مشکل خواهد شد.

وی احیاء مراتع را مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد: در اجرای بند 20 فصل دوم شیوه نامه فنی و اجرایی بهره برداری از مراتع کشور و در حفاظت، صیانت و همچنین احیاء مراتع، یک طرح مرتعداری در قالب احاله مدیریت مراتع با تنظیم اسناد قراردادی در دفترخانه اسناد رسمی به نماینده مرتعداران مرتع چاه مرو بخش اسماعیلی شهرستان جیرفت احاله شد.

احمدی اعطای پروانه چرا را از سیاست های منابع طبیعی دانست و افزود: به استناد تبصره ذیل ماده 3 قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل ها ما باید بهره برداران ذی حق و ذی صلاح را شناسایی کنیم و پروانه چرا در اختیار آنان قرار دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احاله مدیریت بیش از 1700 هکتار مرتع در جیرفت به مجریان

احاله مدیریت بیش از 1700 هکتار مرتع در جیرفت به مجریان