مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 09:402022-11-28سياسي

طرح قرآنی «معراج» با موضوع اهمیت نماز از رادیو قرآن پخش می شود


طرح قرآنی «معراج» با هدف ارتقای سطح قرائت نماز هموطنان و ترغیب و تشویق جوانان و نوجوان به قرائت صحیح نماز با کارشناسی حسین اخوان اقدم، پیشکسوت و مدرس قرآن از رادیو قرآن پخش می شود.

- طرح قرآنی معراج با هدف ارتقای سطح قرائت نماز هموطنان و ترغیب و تشویق جوانان و نوجوان به قرائت صحیح نماز با کارشناسی حسین اخوان اقدم، پیشکسوت و مدرس قرآن از رادیو قرآن پخش می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، معراج عنوان برنامه جدید رادیو قرآن است که با همکاری مؤسسه قرآنی مشکات با موضوع اهمیت نماز و تصحیح آن هر روز ساعت 12:30 به مدت 30 دقیقه به روی آنتن این شبکه رادیویی می رود.

این طرح با هدف ارتقای سطح قرائت نماز هموطنان و ترغیب و تشویق جوانان و نوجوان به قرائت صحیح نماز با کارشناسی حسین اخوان اقدم، پیشکسوت و مدرس قرآن و با اجرای غلامرضا احمدی همراه است.

طی این طرح ضمن ارتباط مخاطبان با برنامه و قرائت اذکار نماز یا حمد و سوره به سوالات کارشناس برنامه پاسخ می دهند.

همچنین در هر برنامه به سه نفر از برگزیدگان که براساس آرای مخاطبان و نظر کارشناس برنامه انتخاب می شوند، هدیه نقدی 500 هزار تومان اهدا می شود.

علاقه مندان در تمام گروه های سنی اعم از آقایان و بانوان می توانند فایل قرائت نماز خود را شامل حمد و سوره و تسبیحات اربعه و اذکار رکوع و سجود و تشهد و سلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح قرآنی «معراج» با موضوع اهمیت نماز از رادیو قرآن پخش می شود

طرح قرآنی «معراج» با موضوع اهمیت نماز از رادیو قرآن پخش می شود