مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 09:302022-11-28اقتصادي

افزایش ظرفیت تخلیه و بارگیری بندر امیرآباد


معاون اقتصادی با بیان اینکه بندرامیرآباد به تنهایی با بنادر کشور در ساحل دریای خزر برابری می کند بر ضرورت توسعه بندرامیرآباد و افزایش ظرفیت تخلیه و بارگیری کالا به 10 میلیون تن تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی؛ محسن رضایی معاون اقتصادی رییس جمهور روز گذشته در سفر 2 روزه به استان مازندران از ظرفیت ها، اسکله ها، پروژه های در دست اجرا و روند تخلیه و بارگیری کالا در بندرامیرآباد بازدید کرد.

معاون اقتصادی رییس جمهور در حاشیه این بازدید، با بیان اینکه روابط جمهوری اسلامی ایران با کشورهای حوزه دریای خزر نظیر قزاقستان، ترکمنستان و روسیه توسعه پیدا کرده است، اظهار داشت: افق تجاری قابل توجهی در سال های آینده پیش روی اقتصاد کشور است به طوری که میزان تجارت در دهه آینده، چندین برابر افزایش پیدا خواهد کرد.

رضایی روند صادرات و واردات بندرامیرآباد در سال جاری را مطلوب ارزیابی کرد و بر ضرورت توسعه بندرامیرآباد و لزوم افزایش ظرفیت تخلیه و بارگیری کالا به 10 میلیون تن با توجه به تحولات بین روسیه و اروپا و تمایل تجاری این کشور به مسیر کریدور شمال – جنوب و همچنین علاقه مندی کشورهایی همچون هندوستان، چین و ژاپن به ترانزیت کالا از مسیر ایران به کشورهای حوزه دریای خزر تأکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش ظرفیت تخلیه و بارگیری بندر امیرآباد

افزایش ظرفیت تخلیه و بارگیری بندر امیرآباد