مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 09:152022-11-28سياسي

تغییر کاربری اراضی از مهمترین نظام مسائل مازندران است


معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران از تدوین نظام مسائل استان با رویکرد حل المسایلی دولت سیزدهم خبر داد و گفت: پسماند و تغییر کاربری اراضی از اهم نظام مسائل استان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، روح الله سلگی صبح دوشنبه در جمع مدیران دستگاه های اجرایی مازندران افزود: جمع بندی اولویت های اساسی توسعه استانی مبتنی بر شناخت علمی پدیده ها و چگونگی اجرای راهبردهای توسعه است.

وی با اشاره ه به مشکلات محوری مازندران افزود: پیری جمعیت، محیط زیست، راههای مواصلاتی، کمبود آب زراعی و آشامیدنی، پسماند و تغییر کاربری اراضی از اهم نظام مسائل این استان به شمار می رود.

معاون استاندار مازندران ادامه داد: با تدوین استراتژی مدیریت ارشد اجرایی استان در دولت سیزدهم ساماندهی این مشکلات در دستور کار قرار گرفت.

رییس شورای اطلاع رسانی دولت درمازندران چشم انداز آینده این استان را درخشان و امیدوار کننده توصیف کرد وافزود: با جوانگرایی مدیریت اجرایی در مازندران روند توسعه این استان شتاب یافت.

سلگی با اشاره به نگاه ویژه دولت به ظرفیت های مازندران خاطرنشان کرد: مازندران در بخش های گردشگری و کشاورزی خدمات دهی ملی دارد.

وی گفت: رشد قابلیت های مؤثر مازندران در عرصه پیشرفت نیازمند همگرایی و وحدت رویه مدیران و مردم استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر کاربری اراضی از مهمترین نظام مسائل مازندران است

تغییر کاربری اراضی از مهمترین نظام مسائل مازندران است